söndag 1 oktober 2017

Allt är tomt, allt är över...ett stort, stort tack för 106 magiska dagar...

 Mina älskade föräldrar en halvtimme efter att allt blev nerplockat och omhändertaget.

Det är fel att säga att det gör ont i hjärtat. Kanske kan man istället förklara att det varit mycket känslor under den senaste veckan med anledning av att utställningen skulle tas ner.
Bilderna och filmen har funnits på plats i 106 dagar. Magiskt!
Massor med besökare och idag var det flera hundra som kom hit för att njuta av de sista timmarna.
Allt är nerplockat och omhändertaget. Ett stort tack till alla ni som fanns här för att hjälpa mig att få ner allt.
Hur många tusen som sett den här utställningen sedan start kommer jag att få veta inom kort.
På Hovdala säger de att detta är den mest visade utställningen under alla år. Jag nyper mig i armen...

Fullt med folk hela dagen.

Alla bilder runt filmen blev plockade. Många tog åtminstone en med sig hem.

 En magisk eftermiddag med en väldig massa besökare.

 Jeanne och Patric hjälpte till att packa bilen full.

De sista bilderna plockas ner av pappa Ralph

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar