lördag 3 juni 2017

Vilken underbar vecka!

 Bröllop i Ungern!

Man kan väl säga så här: Den här veckan började i Ungern och slutade i Finja.
Mitt kusinbarn Mattias gifte sig med Kitty några mil nordost om Budapest. Hela familjen Johansson var där och fick en varm, underbar och skön weekend tillsammans med släkt och vänner.
Jag fick fyra dagars semester från arbetet med utställningen. 

 Kitty och hennes mamma Anikó

 Mina fötter fixade inte ensamheten här i Ungern

Tjejernas rum inför bröllopet!

 Blommorna och jag

 Mattias

Bröderna Lundquist!

 Kitty och Mattias

Ett gäng pajasar

 Dylan förklarar för mig hur det ser ut när jag tar mina fotbilder

 Norra Skåne Offset och de första sidorna från boken

När jag kom hem så började boken tryckas upp på Norra Skåne Offset. Spännande och overkligt på något vis.
Det kommer att bli 256 sidor och du är mer än välkommen att beställa boken redan nu.
Den kommer att kosta 395 kronor och du mejlar en beställning till mig på:
jorgen@kontinent.se
Ok?

Depeche Mode i Köpenhamn

En underbar onsdagkväll på Parken i Köpenhamn tillsammans med Dylan och syster Annelie.
Depeche Mode liksom! Jag såg den första konserten med dem den 17/11 1984 på "Some Great Reward"-turnén. Det är många år sedan sist. Oj, så bra.

 Chris vann P4 Nästa

Det blev en varm, skön och vacker kväll i Kristianstad i torsdags. Chris, som kommer att vara en del av festen den 17/6 på Farozon, vann hela kalaset. 
En fin kväll!

 Min älskade hustru Jessika kunde utan tvekan ha tagit hem segern med en stark och fantastisk fin låt

Hänger du med?
Har du köpt biljetter? Gör det nu!!!
Beställ här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar