söndag 4 juni 2017

Om två veckor blir det semester...

Det är här som vernissagen drar igång klockan 14.00 lördagen den 17/6

Av olika anledningar har jag tillbringat en stund på Hovdala slott idag. Jag behövde bland annat mäta en bit av en vägg. Jag tror du kommer att förstå varför när du kommer hit på vernissagen.
Jag får mycket hjälp av tre fina människor. Allt drar igång nästa måndag den 12/6. Vi kommer att ha fem dygn på oss för att få rätt på alla bilder. Stora som små.
Redan i fredags ringde en av sponsorerna från Malmö och berättade att allt var färdigt. Någon gång i mitten av den kommande veckan åker jag iväg och hämtar hem dryga hundratalet bilder. Spännande!
När allt det här är färdigt, när vernissagen är klar, när efterfesten tackar för sig så börjar min semester. 
Glad söndag!

Beställ biljetter här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar