tisdag 20 juni 2017

Jag är så glad och tacksam!

 Med fötterna på jorden - Hovdala slott

Normalt sett brukar det bli ett inlägg varje dag här på min blogg. Jag är glad över så många som varje dag följer, läser och tittar på bilderna. Det betyder mycket för mig. Tack!
Jag har haft svårt för att skriva efter vernissagen i lördags. Massor med känslor efter en, minst sagt, enormt häftig inledning på utställningen som ska hänga här till den första oktober. 
Otroligt med känslor och oj, med folk som kom hit. Jag fick höra att det var så galet mycket att man ville stänga av uppe i utställningshallen eftersom endast 200 personer får vara där. 
Jens, som är chef på Hovdala, blev orolig att golvet skulle trilla ner. 
Detta är ett nytt rekord på slottet. Wow, liksom!
Golvet finns kvar, väggarna likaså. Alla bilderna hänger där de ska och sedan i lördags har ytterligare flera hundra varit på plats. Jag nyper mig i armen!
Lars Darebergs vackra film har visats massor med gånger och det gör mig så glad!
Jag vet inte riktigt hur jag ska tacka er alla som varit där, som ska dit och som har berättat om så mycket känslor de har fått när de fått se den här utställningen. Tack!
Massor med böcker såldes i lördags men det finns några kvar. Beställ här:

 "Vågen" med bortåt 300 bilder och Lars Darebergs fina film

 Berlin

Från Indien hem till Finja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar